poniedziałek, 19 stycznia 2015

ŻYJĘ? JEDNAK NIE

Hej!
Wiem zabijecie mnie, ale cóż…
    Więc chciałbym Was bardzo, ale to bardzo przeprosić za moją naganną aktywność oraz za obietnicę, które Wam składałem w wiadomościach prywatnych. Niestety pisanie utrudniają mi moje problemy (Nie będę Wam pisać o nich bo wiem i znam osoby, których to nie interere), szkoła oraz brak czasu. Myślałem nad zawieszeniem bloga. Ta myśl odeszła ode mnie tak szybko jak przyszła. Z tego powodu przepraszam jeszcze raz :( Za to mam dla Was dwie wiadomości nie wiem czy obie dobre, nie wiem ocenicie to sami.
   Pierwsza jest taka, że znalazłem sobie osobę do poprawiania błędów :)
   Druga jest taka, że rozdziały będą ukazywać się dwa razy w miesiącu

    Więc to koniec ogłoszeń, jeszcze raz przepraszam :( Następny rozdział będzie na 100% ok. 1 lutego, mam nadzieję, że ze mną zostaniecie.

18 komentarzy:

  1. NO! Ja myślę że będzie! Bo jak nie... To się poskarżę tatusiowi! I nie będziesz miał więcej weny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że będziemy :3 jak w ogóle możesz się zastanawiać nad zawieszeniem bloga! Chyba się obrazę. .. nie, już mi przeszło :3
    Zmieniając temat... dwa razy w miesiącu? Spoko :^ gorzej, jakby to miało być dwa razy do ROKU, albo cóś. .. A jak tak, to ok :3 chyba wytrzymamy. ..
    No, to w takim razie powodzonka życzę i dużo wolnego czasu, tak na zaś ;^
    Nekuś :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick!~
    CHOLERO GŁUPIA PISAĆ MASZ!
    Dziękuje i pozdrawiam ;)
    ~Buczi

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro chuj dla cb w dupe to przyjemnosc to niech bedzie . </3

    OdpowiedzUsuń
  5. A w szczegolnosci w lesie . <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję cię do LBA. Szczegółów wypatruj tutaj:
    zapiski-zatan.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, Elektra Wielka, zwracam Ci honor.
    Na początku myślałam, że jest to kolejny, niekompetentny blog....Jakże się myliłam :)
    Blog jest zapier-papier-czysty, a scenka +18....awww ; 3 Więcej takich.
    Czekam na ciąg dalszy i przesyłam Ci weny od Apolla .
    Zdrówka (:
    ~Rosie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominuję cię do Liebster Award!!! Więcej dowiesz się tutaj:
    http://limit-krwi.blogspot.com/2015/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię Mikołaj do tej akcji, konkursu?... Liebster Award! Widzę, że dużo osób już to zrobiło ale chyba to nie problem:). Pytania ode mnie masz na moim blogu. Linczek: http://krewherosow.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Rosie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Smutno....ale czekam. No cóż.
    Zonia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też jakże smutno... wkręciłam się w tą historyjkę, choć każdy kto mnie zna, wie, że wielbię Percico ponad życie,a nie Solangelo :/
    Czekam z wielką niecierpliwością na kolejny rozdział, wysyłam ci dużo weny i Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy lutego już minął. I co gdzie jest następny rozdział??? JA CHCE NASTĘPNY ROZDZIAŁ!!!!! Życze dużo weny.
    Pozdrawiam Clar;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nieładnie, nieładnie, mógłbyś przynajmniej na walentynki wstawić jakiegoś one shot'a ;)
    Żartuję, rozumiem, że nie masz czasu lub po prostu masz inne rzeczy na głowie :)
    Pozdrawiam i życzę dobrych walentynek;*
    ~Rosie

    OdpowiedzUsuń
  14. PISZ PISZ PISZ bo czekam na więcej Solangelo<3!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nick, sarno, spóźniasz się </3
    Mam nadzieję, że ten rozdział już na nas czeka, tylko zapomniałeś. Zapomniałeś, tak, zapomniałeś. Inaczej być nie może.
    Ja dalej czekam na więcej Solangelo. I jak się do 20.03 nie pojawi, dzień później mocno ucierpisz. I nawet fioletowy jednorożec Cię nie uratuje XD
    ~Zawsze zdolna do zabicia kilofem/łukiem/butelką/gałęzią/motyką/butem, ale potem wskrzeszenia, Korni.

    OdpowiedzUsuń
  16. RUSZ LENIWE DUPSKO!!! KOCHAM CIĘ ALE DUPĘ W KOŃCU RUSZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. GDZIE TEN KOLEJNY ROZDZIAŁ?! BEZ KOLEJNEGO ROZDZIAŁU CZUJĘ SIĘ TAKA PUSTA W ŚRODKU :'(

    OdpowiedzUsuń